onsdag 17. oktober 2012

Magisk nyttårsfeiring i Marokko?

Det er ikke ofte jeg "reklamerer" for noe på bloggen, men denne gangen synes jeg nesten jeg ikke kan la være. For hvor fantastisk vil det vel ikke bli å feire nyttårsaften i magiske Marokko? Det skal jeg gjøre... vil du også? :)


Da er denne turen noe for deg!
(http://www.carpe-diem.no/upload/pdf/CARPE%20DIEM/2012/Marokko%20u%2040_29des12.pdf)
Arrangert av Carpe Diem, som har spesialisert seg på singel- reiser. For deg som vil reise alene, sammen med noen. 
Ja, man får selvsagt være med selv om man kjenner noen andre som også vil være med. ;)
Men det er en veldig god anledning til å bli kjent med nye mennesker, samtidig som man får oppleve en helt ny kultur, med dens farger, lyder, smaker og herlige mennesker;
Mitt kjære Marokko! :)

Nydelig sted å tilbringe nyttårsaften! 

Det er min gode venninne Rannveig som skal være reiseleder på turen. En sprudlende, nær og rett gjennom herlig dame, som jeg vet vil gi en fargerik tur enda noen nyanser. :)
Og kanskje dukker jeg opp for å dele noen anekdoter om mitt liv som stressflyktning i Marokko? Ja, man vet aldri! ;)  

Så om du ikke allerede har planer for nyttårsaften... grip dagen! :)

Klem

Ps! Bare så det ikke er noe uklart her; Jeg har ingen rolle i denne reisen. Om jeg hilser på er det for å nyte litt kvalitetstid sammen med min kjære reiseledervenninne. :)

2 kommentarer:

Reiselederen sa...

<3 Gleder meg!!

Mobile App Developers sa...

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor! Det gleder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...